preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Zdravstveno-laboratorijski tehničar
Obrazovanje zdravstveno-laboratorijskih tehničara u području zdravstva, osim zajedničkih ciljeva u sustavu srednjoškolskog obrazovanja utvrđenih Zakonom, ima za cilj usvojiti znanje i osposobiti i razviti putem opće obrazovnog i strukovnog programa, kod učenika znanje i vještine za obavljanje poslova u dijagnostičkim laboratorijima različitih specijalnosti iz područja laboratorijske medicine.
Cilj programa je osposobiti učenika za uzimanje uzorka za analizu (kapilarna krv, urin, stolica), osposobiti učenika za izvođenje rutinskih laboratorijskih analiza, osposobiti učenika za suradnju u timu laboratorijskih djelatnika, osposobiti učenika za razumijevanje postupaka i metoda u izvođenju analiza, osposobiti učenika za savjesno, točno i precizno izvođenje analiza, razvijati kod učenika profesionalnu svijest i odgovornost, odnos prema zdravlju i bolesti i mjerama za očuvanje i unapređenje svog i tuđeg zdravlja.
Budući da odgoj i obrazovanje zdravstveno - laboratorijskih tehničara proizlazi iz specifičnosti djelatnosti, a to je rad s ljudima i analitički postupci s ciljem postavljanja dijagnoze, posebno značenje pridaje se cilju obrazovanja koji je orijentiran razvijanju humanog odnosa prema bolesniku, čuvanju profesionalne tajne, komuniciranju s pacijentom, komuniciranju u sklopu radnog tima, urednost, točnosti, preciznosti i savjesnosti.
Tijekom obrazovanja treba poticati individualne sposobnosti i intelektualni razvoj učenika te odgajati društveno obzirne i odgovorne osobe.
Strukovni sadržaji imaju zadaću:
  • dati potrebna objašnjenja za razumijevanje rada zdravstveno-laboratorijskog tehničara, znanja i vještine koje određuju osobine, sposobnosti i navike zdravstveno - laboratorijskog tehničara
  • omogućiti učenicima stjecanje sustavnih stručnih znanja za zahtjeve profesionalnog rada i djelovanja u području rada dijagnostičkih laboratorija različitih specijalnosti iz laboratorijske medicine
  • sustavni dio stručno teorijskog obrazovanja i osposobljavanja zdravstveno-laboratorijskog tehničara su vježbe
  • dio strukovnih sadržaja čini i strukovna praksa čiji je zadatak postupno uvođenje učenika u poslove zdravstveno-laboratorijskog tehničara u realnim uvjetima. Izvodi se pod vodstvom zdravstvenih djelatnika u laboratorijima zdravstvene ustanove
  • tijekom obrazovanja učenicima treba ukazati na veliku odgovornost u budućem profesionalnom radu, upoznati ih sa suvremenim metodama u laboratorijskoj dijagnostici, te s preporukama i ciljevima međunarodnih i naših strukovnih udruženja

Opći sadržaji imaju zadaću:

  • ostvarivanje ciljeva od općeg i zajedničkog interesa (razumijevanje i podizanje kulture življenja, briga za tjelesni razvoj, zdravlje učenika, za život i praksu, nužno poznavanje društvenih i gospodarskih prilika i stvaranje potrebnih mogućnosti komuniciranja),
  • stjecanje temeljitog obrazovanja iz prirodno-znanstvenog i društvenog područja radi usvajanja znanja za razumijevanje i svladavanje stručnih sadržaja te stjecanje podloge za nastavak obrazovanja



    

Medicinska škola u Rijeci ima razvijenu misiju koja je proizašla iz duge i bogate medicinske prakse u Gradu Rijeci koja je formirala visoko kvalitetnu obrazovnu instituciju za potrebe zdravstvenih kadrova unutar Republike Hrvatske . Škola ima regionalni i nacionalni značaj. Medicinska škola u Rijeci obrazuje zdravstvene brandove u suvremenom hrvatskom odnosno europskom okruženju prema potrebama tržišta rada.

Ravnatelj

Alen Vukelić,dr.med.

 

Od 7. rujna 2015. godine smo u novoj vlastitoj zgradi u secesijskom stilu na adresi Braće Branchetta 11a između Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te Fakulteta zdravstvenih studija u Rijeci.U neposrednoj blizini nalazi se i naš drugi objekt u sklopu KBC-a na adresi Cambierieva 17. 

 


e-Dnevnik

Korisni linkovi
Poučavanje

Potvrde

Ministarstva
 • MZO

Agencije
 • AZOO
 • ASOO
 • NCVVO

Upisi u srednju školu

Projekti

Info


EMA


Katalog knjižnice

Tražilica



Anketa
Želim se upisati u smjer:














preskoči na navigaciju